• (0593) 56 20 34
Wijster: (0593) 56 20 34  Ureterp: (0512) 78 53 97 
Inloggen

Administratiekantoor Hoogeveen: professionele ondersteuning

Administratiekantoor Hoogeveen: professionele ondersteuning

Bent u opzoek naar een administratiekantoor in Hoogeveen of de omgeving van Hoogeveen? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Of u nou uw boekhouding graag gedeeltelijk of geheel uitbesteden, of dat u graag wat advies wilt over fiscale vraagstukken waar u mee rondloopt, wij passen ons aan op uw situatie. En door onze jarenlange ervaring als registeraccountant, hebben wij alle kennis in huis om u perfect van dienst te kunnen zijn. Administratiekantoor Hoogeveen nodig? Wij helpen u graag verder.

Administratiekantoor Hoogeveen: professionele ondersteuning

Over ons administratiekantoor

Bij ons kantoor vindt u ervaren registeraccountants, administrateurs en verstrekkers van diverse belastingadviezen. Dit doen wij voornamelijk voor ZZP en MKB ondernemers. Doordat wij jarenlange ervaring hebben als registeraccountant, vindt u bij ons administratiekantoor alles wat een goede accountant in huis heeft. Maar dan voor de tarieven van een modern administratiekantoor. Wij houden onze diensten namelijk graag bereikbaar voor zowel startende- als gevestigde bedrijven. En doordat wij werken met vaste tarieven, weet u van tevoren wat u maandelijks kwijt zult zijn voor onze diensten. Wel zo prettig, vindt u niet? Ons bedrijf is gevestigd in Wijster, nabij Hoogeveen. Hierdoor kunt u bij ons altijd terecht met vragen of problemen. Korte lijntjes en persoonlijk contact vinden wij bij ons administratiekantoor erg belangrijk. Zo kunnen we u snel, flexibel en adequaat van dienst zijn.

Neem contact met ons op

Vaste en voordelige prijzen

In Nederland heerst vanuit de overheid een hoge regeldruk op registeraccountants die voornamelijk gericht is op grotere ondernemingen. De meeste ZZP en MKB ondernemers vinden bij een accountantskantoor geen toegevoegde waarde ten opzichte van een administratiekantoor. Maar de tarieven van een accountantskantoor moeten normaal gesproken natuurlijk wel betaald worden. Om die reden hebben wij besloten om onze dienstverlening niet langer als registeraccountant, maar als administratiekantoor voort te zetten. Zo kunnen we zowel startende- als gevestigde ondernemers voorzien van de professionele ondersteuning die wij door onze jarenlange ervaring als registeraccountant te bieden hebben, maar dan voor de prijzen van een modern administratiekantoor. En om het ondernemers extra overzichtelijk te maken, werken wij met vaste maandelijkse tarieven. Zo weet u van tevoren waar u aan toe bent. Wel zo prettig natuurlijk.

Benieuwd naar alle diensten die wij te bieden hebben?

Onze referenties liegen er niet om!

Lees verder