U bent hier: home » administratie - ict overige afwegingen mogelijkhed

Ervaring en mogelijkheden software oplossingen

Wij hebben ruime ervaring met diverse financiële software applicaties. 

Om u optimaal van dienst te zijn hebben we recent gekozen voor een zeer gestructureerde werkwijze, waarbij we zoveel mogelijk gebruik maken van een zogenaamde "ICT-straat" die bij ons past. Hiermee kunnen we op een efficiënte wijze gebruik maken van vrijwel alle moderne  ICT-mogelijkheden op administratief en fiscaal gebied.
Op een persoonlijke wijze samenwerken met u, als klant staat daarbij voorop. 

Voor deze "ICT- straat" maken we primair gebruik van Exact-online.
Een directe koppeling met de grote banken behoort, naast software voor het eenvoudig kunnen uploaden van uw (gescande) in- en verkoopfacturen/bonnetjes tot de basismogelijkheden. Voor dit laatste maken we gebruik van het scan-herken programma Basecone. 
Daarnaast is het ook heel eenvoudig mogelijk 
zelf een deel van uw administratie hierin te integreren. Bijvoorbeeld zelf factureren en daarbij gebruik makend van de mogelijkheden van Exact-online.
Een alternatief is een eenvoudig online-factureerpakket 
te gebruiken en deze te integreren met de hoofdadministratie in Exact-online. Hiervoor bevelen we WeFact aan, waar u op een zeer praktische wijze facturen kunt instellen, aanmaken en ontvangsten bijhouden. Eventueel zijn er nog verdergaande mogelijkheden die we graag met u doornemen.

Zie verder mogelijkheden afwegingen etc. verderop deze pagina.


NB: Voorheen hebben we vooral gebruik gemaakt van AFAS en Snelstart. Onze kennis en ervaring daarin gaat niet verloren en mocht u daar nu gebruik van maken, ook dan bent u nog steeds bij ons aan het juiste adres. 

Voor de startende ondernemer, met een beperkt aantal in- en verkoopfacturen, hebben we een, vrij te gebruiken, Excel-administratie. 
Er zijn volop mogelijkheden om eens met ons kennis te maken en te ontdekken waar uw voorkeur naar uit gaat...

Neem hiervoor contact met ons op via: Contactformulier

Mogelijkheden en afwegingen...

Voor startende en kleinschalige ondernemer lijkt het administreren, puur voor belastingdoeleinden, al voldoende. Ook dan kunnen andere administratieve aspecten een rol spelen om te kijken naar een wat professionelere softwareapplicatie(s). Een andere keuze voor te gebruiken software kan u een schat aan extra mogelijkheden geven voor of efficiency van het administreren, bestellen of het commerciële deel van uw activiteiten.
Op ICT gebied is er veel keus in mogelijkheden. Echter door het grote aanbod van administratieve software/applicaties wordt het ook vaak ervaren als een doolhof.

In alle gevallen kunnen we met u bekijken of uw administratie nog efficiënter ingericht kan worden. Denk daarbij, behalve uit de keuze van software die past bij u en uw onderneming ook de mogelijkheden van het koppelen van uw Bestellingen met uw leverancier-software, Webshop en/of Kassa systeem met uw financiële administratie. Daarnaast kun je dezelfde software ook op het gebied van marketing inzetten ten behoeve van het verzorgen van nieuwsbrieven, mailings etc.


Wij denken graag met u mee of en hoe uw administratie zo efficiënt mogelijk ingericht en verzorgd kan worden. Het hebben en behouden van INZICHT én OVERZICHT op uw financiën zijn daarbij voor ons leidend.


NB: Bij dit alles staat veiligheid voorop (hiervoor verwijzen we u naar onze privacy statement op grond van de zogenaamde AGV (Algemene verordening gegevensbescherming)